موزیک آتلیه امین نظری / استودیوسپنتا




















Blog . Profile . Archive . Email  


آتلیه امین / استودیو سپنتا

عکاسی وفیلمبرداری مراسم عروسی ,تولد,جشنها .آموزش . عـکسهای منتخب

 

  موزیک های نفرتی غمگین:
زهر عشق دیگه رفته
رغیب (سهراب اسدی) قسم نخورده بودی
دل دیونه وابسته
چه ساده عاشقت شدم دلواپسی (سهراب اسدی)***
خنده (حمید عسکری) بازیچه (سهراب اسدی)
خداحافظ مترسک
قبله*** ستاره***
حلالم کن*** نمیخاستم
بزن این ساز دل بی تاقت***
تموم شده فرصتم دارم اتیش میگیرم***
نامه زندگی***
چشمای تو*** عاشق نبودی
دیونه گفتی میای***
دلواپسی گریه های بی بهونه***
التماسشم نکن نگو دیره
بزار بره نفرین
نشونی*** التماس

 

  موزیک های عاشقانه:
فرشته (حمید عسکری)*** گل من (سهراب اسدی)
نمیدونم که میدونی (بی باک) باید تو رو پیدا کنم (شادمهر عقیلی)***
بیداری بارون
همسرم دلم گرفته (امین رستمی)***
تویی تو جونم (توکلی) انتظار(امین رستمی)
گل من (حمید عسکری)*** پناهم بده (بابک جهان بخش)
دست منو بگیر به من امید بده حرف من همینه**
تنهایی بهنام (علم شاهی) اخر این بازی جدایی در کمینه
خسته شدم (حمید عسکری) اخه تو که نیستی
منو تنها گذاشتی (بنیامین) دیدار آخر (مجید یاحقی)
دارو ندارم مال تو لحظه دیدار
خاتون قشنگ قصه ها وقتی تو نیستی
عشق تو توی وجودم ای عشق (معیین)
عاشقی با تو بنیامین تو مگه قلب منی (معیین)
بی وفا*** عشقمون جنونه
دست خودم نیست (حسین توکلی) عصا (محسن چاوشی)
مریم حدیدر زاده میکس*** بیا پیشم (ناصر زینالی)
ترس (شادمهر عقیلی)*** به تو نگم به کی بگم (امید علومی)
واسه اینکه (حمید عسکری)*** تو رفتی (رامین بی باک)
یکی بود یکی نبود (رضا صادقی) قایق شکسته
بی تو میمیرم (حسین توکلی) نفس کشیدن سخته
تصویر عشق (رامین بی باک) دریا رمیکس
بمون همیشه (رامین بی باک)*** عادت (شادمهر عقیلی)***
عشق منی تو (سهراب اسدی)*** ستاره (شادمهر عقیلی)***
رویای دریا (رضا صادقی) قرارمون (احسان غیبی)

 

 

  شاد و بزن بکوب:
قل قلک شاهین s2 باربی بازی
احتمالا نو روز
قهر و آشتی دلمو شکوندی برو حالشو ببر
عشق من عروس داماد (ارمین نصرتی)
اون که میمیره برات خود منم هندی
تو خود تو فکر نکنم
اون مال منه اشکان
گلی ناز من از پیشت میرم
ور دل منی کلاس درس
هواتو دارم هرچی میگم یه بوس بده
دوباره (امید) کم کم
بندری هوس بازی
لوس میکنی خودتو رقص شاهین s2


 

 

  رپ:
هانی تک ستاره
دستا بالا چیکه چیکه
لامبادا (حسام استپ) دعوا
دارم عاشق میشم  

نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت11:29---25 آبان 1392


reza
ساعت1:14---26 اسفند 1390
موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:موزیک,آتلیه امین,عکاسی امین,ساعت 21:50 توسط امین نظری , بهزاد| |


Power By: LoxBlog.Com